Technische Ondersteuning


Ook wanneer de zon niet schijnt, laten wij u niet in de regen staan.

 

Heeft u technische vragen betreffende de Solar-Log™?
Wij helpen u graag, bel ons gerust of contacteer ons via e-mail.

 

De tevredenheid van onze klanten staat bij ons centraal. Vanaf het eerste contact tot de afgesproken uitlevering en de ingebruikname van de Solar-Log™. Ons doel is om uw verwachtingen, in te vullen.

Heeft u technische problemen? - Onze gekwalificeerde Hotline staat ter uwer beschikking.

Van maandag tot donderdag 9:00 tot 12:00 en 14:00 tot 16:00 uur
De vrijdag van 9:00 tot 12:00

Telefoon:  ( zeer snelle service )
B: +32 55 30 36 70                    NL:
+31 85 888 11 10 
E-Mail: benelux-support@solar-log.com

Geef aub bij al uw vragen steeds uw type Solar-Log™, de Firmwareversie en het serienummer op, alsook de link naar het portaal. En vergeet niet dat een nieuwe firmware al vele problemen kan oplossen.

 

Controle op afstand

Opdat onze technici u zo snel en gemakkelijk mogelijk zou kunnen helpen, kunnen wij veel problemen oplossen via een directe computer-verbinding met uw Solarlog-toestel. 

Ga naar www.solar-log.be, klik op "service & support" en download daar het programma Teamviewer:

Aandacht

Wij aanvaarden geen retourzendingen zonder voorafgaandelijk contact per email. Indien u toch beslist om ons een toestel terug te sturen zonder voorafgaand overleg, dan vragen we uw begrip daar wij uw zending weigeren.

Bovendien komen we niet tussen bij:

- transportschade

- verkeerse installatie en in dienst name

- wijzigingen en herstellingen aan het toestel

- verkeerd gebruik en verkeerde manipulaties

- overmacht